Det finns en rad positioner där ute för hantverkare som inte är tagna. En rad lediga varumärkespositioner. Det är bara att välja och vinna. Den med företag vet att först skanna marknaden, vad säger våra konkurrenter, vad vill vi själva, vad tror vi på, var finns en ledig position – det blir vår strategi för vad vårt varumärke står för där vi tror att vi har framgång att tjäna. Det som sticker ut, vår USP, det som gör oss unika. Det ska vara enkelt och konkret och konkurrenskraftigt. Här har ni några lediga positioner. Vi är:
Hantverkarna som dyker upp i tid.
Hantverkarna som dyker upp.
Hantverkarna som ser lösningar.
Hantverkarna som städar efter sig.
Hantverkarna som svarar trevlig i telefon.
Hantverkarna som svarar i telefon.
Hantverkarna som inte tar extra betalt utan överenskommelse.
Hantverkarna som bryr sig om funktion OCH estetik.
Hantverkarna som inte tycker allt är skitjobbigt.