En dag i mitt copyliv

Denna vecka är mitt jobb all about livsmedel. Och konsumentreklam är ju absolut roligast att jobba med tycker jag. Speciellt när man får jobba med produkter som gör en glad. Must, ost och snacks det är var jag skapat kommunikation för den här veckan. Och det bästa är när man gillar produkterna, när de är nyttiga, skapas av företag med en genuin historia som Kullamust, ett stort engagemang som Getraw eller bara är naturligt goda. Att jobba med reklam är att lära sig lite om väldigt mycket. En stimulans som passar mig utmärkt. Denna vecka har jag fått prata med människor jag aldrig skulle prata med annars, om saker jag inte hade en aning om och har lärt mig roligheter som jag kan kläcka ur mig på en fest när just den drycken kommer på bordet. Eller lära mina barn. Jag har nog hittat rätt jobb trots allt. Trots att det inte ingår att bada med delfiner. Fast det kan jag kanske ordna, genom att skriva ett filmmanus någon gång som innehåller delfiner. Copy got the power!

Dela gärna om du vill...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *