Min Sony Ericsson är inne på lagning för fjärde gången. FJÄRDE. Och då har jag fått helt ny mobil två av de gångerna. Det är verkligen inte okej.
Det fanns en tid då företaget med samma efternamn som jag gjorde bra telefoner. Jag hade en som både har badat i öl och blivit kastad in i väggen otaliga gånger (= jag har varit sambo) och den höll igenom allt. Mobilen alltså.
Jag har också fått lämna in min, men ”bara” två gånger. Kanske inte så konstigt att det går dåligt för dem…
Dumpa och gå över till Nokia så slipper du kanske också bråken – du vet…Nokia…connecting people?
Hej Karin,
Vill först beklaga att du har haft åtskilliga återkommande problem med din telefon. Självklart är detta något vi ser allvarligt på då produktkvalite är extremt viktigt och vi vill gärna hjälpa dig på bästa möjliga vis.
Vi rekommenderar att du tar kontakt med din butik som i sin tur tar kontakt med oss och upprättar en reklamation. På så vis får vi möjlighet att undersöka vad som har hänt och hur vi på bästa möjliga vis kan hjälpa dig.
Du kan också kontakta oss om du har några frågor kring detta.
Du når oss på 013 – 24 45 00.
Mvh
Jimmy Dylte, Sony Ericsson Call Center
Hej Jimmy. Tack så mycket! Jag har lämnat in telefonen och hoppas på det bästa även denna gång.
Jag trodde du hade bytt till en iPhone. ;)
Jag har helt tröttnat på SE. Alla telefoner ifrån dem har till slut fått glapp i batteriet. Jag kan inte förstå vad som hänt hos dem.
Själv så har min iPhone fungerat klanderfritt sedan i juli och den blir bara bättre för var dag med alla underbara och smarta program ifrån iTunes Store.
Jag och många av mina vänner har också blivit drabbade av mer än lovligt många struliga telefoner från SE.
Det känns onekligen som kvalitén hos Sony Ericsson inte bara gjort en störtdykning utan gått i kaklet så skärvorna yr.