Så är även jag med och sprider reklamen för Philips, och jag är inte ens tänkt målgrupp. Det här är reklam som fungerar så himla bra för att det engagerar. Folk älskar att sitta och ladda upp bilder på sig själv, kryssa i, få fram roliga oväntade resultat. Som en paus i jobbet eller som tidfördriv. Det används jättemycket i reklam just nu och det funkar. För alla sorters produkter. Bara det på något sätt är relevant för mig och för produkten. Att sedan göra det möjligt att, genom ett busenkelt klick, sprida bilderna eller resultaten i twitter, facebook, i mail eller på sin blogg får kampanjen att spridas med hisnande fart.
Nyckelord: Engagerande, busenkelt och relevant.
OBS. Om du bara ser halva mig i filmen, uppdatera sidan!
Hej, vad roligt att du gillade kampanjen. Du är visst i målgruppen, ungefär hälften av alla rakaparater som säljs köps av kvinnor som gåvor till sina män.
Hej Mats. Roligt att du hittade hit! Om jag skulle köpa en rakapparat till min man skulle han bli sårad och ta det som att jag inte gillar hans kroppsbehåring :-)